Love - Zara Bag


Ik ben verliefd. Op een tas. Hij is zo fijn! Ik kocht deze tas tijdens mijn vakantie in Barcelona. Bij, natuurlijk, de Zara. Ik was al een hele tijd op zoek naar deze tas maar in Nederland kon ik hem niet vinden. Toen ik in Barcelona door de Zara liep zag ik hem ineens. En dan ook nog voor €20,- goedkoper. Ik aarzelde niet en rekende hem meteen af. Ik betaalde er €49,95 voor.



Wat ik zo fijn vind aan deze tas is dat hij heel veel vakjes heeft. Zoals je op de foto hierboven ziet heeft hij 3 ritsen, dit zijn allemaal vakken waarvan de middelste een speciaal laptop vak is. Maar dat zijn niet alle vakken, tussen de ritsvakken zitten namelijk nog 2 'open' vakken. En in die vakken zitten weer kleinere vakjes. Dat zijn er dus een heleboel. Er zit ook nog een schouderband bij de tas, maar deze zal ik niet veel gebruiken. 

Zara - €49,95

1 opmerking:

COPYRIGHT KLY. Mogelijk gemaakt door Blogger.