Beauty - Daily Make-up


Ik ben niet van plan om veel over beauty te bloggen, maar een klein beetje lijkt me wel leuk! Vandaag begin ik daarmee door jullie te laten zien welke make-up ik dagelijks op mijn gezicht smeer. ;)


Ik begin altijd met concealer voor onder mijn ogen en op eventuele onzuiverheden (die ik gelukkig niet vaak heb). Ik gebruik de Essence Match 2 Cover! cream concealer. Ik raad deze concealer zeker aan want ik vind hem erg fijn!


Na de concealer doe ik mijn wenkbrauwen. Ik gebruikte hier eerst het wenkbrauwpotlood van de Hema voor, maar ik ben sinds kort overgestapt op wenkbrauwpoeder van de Hema. Ik teken mijn wenkbrauwen hier eerst mee en daarna gebruik ik nog wat wenkbrauwgel (ook van de Hema) zodat mijn wenkbrauwen de hele dag op hun plek blijven zitten. 



Na mijn wenkbrauwen is het tijd voor eyeliner en mascara. Mascara draag ik altijd, eyeliner meestal. Ik gebruik de eyeliner van de Hema en op dit moment gebruik ik meestal de Miss Sporty Studio Lash Incrediball Mascara. Deze is erg fijn door het bolletje aan de bovenkant van het borsteltje. Hiermee kun je namelijk makkelijk bij je binnenste en buitenste wimpers. De eyeliner is erg basic maar werkt goed. Ik kan niet overweg met de zogenaamd handige vilten tip eyeliners dus ik gebruik een gewoon kwastje. 


Als laatste gebruik ik 2 van de 3 kleuren uit het Sleek Face Form palette in Light. Ik gebruik de middelste kleur als highlighter op mijn wenkbrauwbot en in mijn binnenste ooghoek. Dit zorgt voor een frisse blik. Daarna gebruik ik de rechtse kleur als blush. De bronzer gebruik ik eigenlijk nooit omdat hij veel te donker is. Hieronder zie je nog twee swatches. 



En dat is alles wat ik gebruik, valt best mee toch? Ik kan alle producten aanraden, ik vind ze allemaal erg fijn. Ik zou alleen nog wel een andere (fijnere) eyeliner willen, maar voor nu doet deze het prima. 

Wat vinden jullie van dit soort posts, over beauty? 


1 opmerking:

COPYRIGHT KLY. Mogelijk gemaakt door Blogger.