Outfits - Holiday Throwback


Ik ben deze zomer 2 keer op vakantie geweest. Naar Barcelona met mijn vriend (zie foto hierboven), en naar Chersonissos met een vriendin. Van beide vakanties heb ik maar één foto waarop je mijn hele outfit ziet maar deze foto's wilde ik toch graag met jullie delen!


Met een grote voetballiefhebber als vriend kun je Camp Nou natuurlijk niet overslaan in Barcelona. Ik was er al eens eerder geweest met mijn ouders maar voor mijn vriend was het de eerste keer. We hebben er bijna 3 uur rond gelopen en ik heb me prima vermaakt! Ik vind het niet zo'n mooie foto van mezelf maar je ziet mijn outfit wel goed. Ik draag een topje, rokje en riempje van de H&M en panter sandaaltjes van de Bristol. 


Ons appartement op Kreta zat tegenover Starbeach en daar zijn elke week 3 feesten. Op maandag is er altijd Beachflirt, wat een white party is. Het was heel erg leuk maar helaas had Starbeach gezeur met de politie waardoor de muziek heel zacht stond in het begin. Gelukkig was het later opgelost en konden we goed losgaan op Quintino! Ik droeg die avond een jurkje van de Lou (plaatselijke winkel) en een riempje en sandaaltjes van de H&M.

Hoe was jullie vakantie? En welke outfit vinden jullie het leukste?




6 opmerkingen:

  1. Leuke outfit met dat witte jurkje!
    Mooie naam heb je ook, haha ;)

    http://fashionoase.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfits!
    Liefs!
    http://anneauty.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat witte jurkje staat je prachtig! Ik ben je meteen op bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die outfits staan je erg mooi!

    Ik heb je genomineerd voor de liebster award :) http://ablogbyilah.blogspot.nl/2013/08/liebster-award.html#more

    ablogbyilah.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

COPYRIGHT KLY. Mogelijk gemaakt door Blogger.