New - H&M


Mijn eerste echte blogpost móést wel gevuld zijn met nieuw aankopen. Ik ben namelijk nogal shop-verslaafd. De schade aan mijn portemonnee viel mee, ik kocht namelijk maar 2 items.



Als eerste deze zwarte blouse met print voor €14,95. Makkelijk te combineren en voor die prijs kon ik hem niet laten liggen.



De reden dat ik naar de H&M ging was deze blazer. Ik had hem al online gezien en was er direct gek op. De volgende dag kocht ik hem in de winkel voor €29,95.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe items?

7 opmerkingen:

  1. Leuke blazer!
    Liefs!
    http://anneauty.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen, ik ben je eerst volger (:! Yay, PS op mijn blog kun je nu een BaByliss krultang winnen! XO www.maryjosie.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke blazer! Ik moet ook maar weer eens naar de H&M, heb nog een cadeaubon liggen namelijk en die komen altijd goed uit daar.

    http://lifeofroshelle.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke blazer, en leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg gaaf die blazer!
    Ik ga je volgen,
    x
    www.foodfashionbeautylover.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen! Je blazer is gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

COPYRIGHT KLY. Mogelijk gemaakt door Blogger.